ארכיון  |  צור קשר
דף הבית אירועים גלריית תמונות מאגר מרצים

ביום שלישי 19 במרס יצאנו בשעת בוקר לטיול מרתק ומרגש בעקבות " האיש שלנו בדמשק".בהדרכת ישראל ארד

לאחר עצירה קצרה לארוחת בוקר המשכנו בדרכנו לחמת גדר ,כאן שמענו את סיפור הקמת " שביל אלי כהן". המשכנו למעלה אל חמה שכלל עליה לרמת הגולן ,שמענו את סיפור הרקע לפעילותו של אלי כהן. במחסום הטנקים עצרנו לתצפית מרהיבה לעמק הירדן. שמענו בעצב רב את סיפור תפישתו של אלי כהן. בשעת הצהריים עצרנו לארוחת צהריים כשרה בקיבוץ מרום גולן. בסיום הארוחה המשכנו לעבר ה"מפקדה הסורית" כאן שמענו על תהליך המשפט וביצוע גזר הדין. הגענו למורדות הר בנטל הבטנו לעבר קוניטרה וסיכמנו את הסיור. בסיומו של היום סיימנו בשירה וריקודים בלווי נגינה באקורדיון של דב בינר ,דבר שגרם למצב רוח מרומם בקרב 59 החברים . משם יצאנו בדרכנו חזרה בהרגשה של סיפוק והתרגשות על כל מה שחווינו. חשוב לציין את האווירה הטובה ששרה בקרב החברים שהביאה להיכרויות חדשות בינינו. כתב: דב בינרתגובות של משתתפים בטיול:שלום רב, ברצוננו לשתף אותך בחוויה נעימה שחווינו. אתמול, יום ג' השתתפנו בטיול במסגרת בני ברית לרמת הגולן - בעקבות אלי כהן. את הטיול אירגן מר דב בינר. הטיול היה מאורגן לתפארת. מר בינר דאג לשבץ את הנוסעים בצורה מסודרת ולעדכן אותנו על מקומות המפגש. מר בינר באישיותו הנעימה דאג להנעים את זמננו בנגינה על אקורדיאון ולשמח אותנו. ההדרכה מפי ישראל ארד היתה מקצועית ומעניינת ביותר. אכן זה היה טיול מהנה ביותר, משלב ידע, עניין, הנאה ושמחה. תודה לבני ברית שדואג לחבריו. מצפים לטיולים הבאים ונשמח אם מר בינר יארגן אותם. בתודה ובברכה פרומה וקובי רוזן לשכת אפריל. -------------------------------------------------------------------------------------- שלום דוב אני מנצל הזדמנות זו להודות לך על הטיול המקסים שעשינו בעקבות אלי כהן המדריך היה מצויין, מזג האוויר נפלא ומצב הרוח הרקיע שחקים תודה שלום ליזרוביץ נשיא אופק