התכנסנו בשעות הבוקר של 23.5, בביתה הנעים והמטופח של שלומציון, בית המשקף היטב את אחד מכישרונותיה הנוספים.
את המפגש פתחנו בשולחן עשיר במטעמים שכל אחת מהחברות הביאה, כיד המסורת הטובה של הקבוצה.
כמנהגנו, פתחה שלומציון את המפגש בשני שירים מעוררי השראה מפרי עטה. מילותיה המרגשות תרמו לאווירה החמה והמיוחדת שאפיינה את המפגש כולו.
את המפגש פתחה נשיאת הקבוצה, ברכה צויליך, אשר העלתה מספר נושאים:
חשיבות הנוכחות וההשתתפות במפגשי הקבוצה המתקיימים אחת לחודש.
שיתפה בחוויה מהופעת אומנית שהתקיימה במועצה האזורית דרום, וציינה שהיה ערב מקסים ומהנה.
הזכירה לחברות להסדיר את התשלום הרבעוני ולעדכן את הגזברית, רוחי.
עדכנה כי המפגש הבא ייערך בביתה של רוחי, אשר הזמינה מרצה אורח למפגש.
סוכם כי בנוסף למפגשים החודשיים נארגן מעת לעת מפגשים קטנים באחד מבתי הקפה באזור.
כל מי שתוכל ותהיה פנויה מוזמנת להצטרף, מתוך רצון להמשיך ולחזק את הקשרים החברתיים בינינו גם בין המפגשים הקבועים.
בהמשך הובילה את הפעילות ליבנה סביר, סגנית נשיאת הקבוצה. ליבנה חילקה כרטיסיות שהכינה מראש, וכל אחת מהמשתתפות קיבלה כרטיסייה ושיתפה סיפור אישי בהשראתה.
הפעילות הייתה מהנה, מרגשת ולעיתים אף מצחיקה מאוד, ותרמה לאווירה החמה והמלכדת של הקבוצה.
את המפגש סיימנו בקפה ובעוגות טעימות שהכינו חברות הקבוצה, תוך שיחות נעימות וציפייה למפגש הבא.
תודה לשלומציון על האירוח הלבבי, על השירים המרגשים ועל הבית הפתוח, ולכל החברות על ההשתתפות, השיתוף והאווירה הנהדרת. 🌷💐
ערכה: יפה פולק