B’nai B’rith Israel

לשכת הגליל הגדולה מס' 14 | עמותה רשומה מס' 580003028

בני ברית ישראל

  • English
  • מועדון "קול הדרום" חזר ובגדול! 🎶

    איזה ערב נפלא ומרגש היה לנו אתמול, עם פתיחתו המחודשת של מועדון "קול הדרום"  של חברי בני ברית בדרום.

    את האירוע פתח יו"ר מועצת דרום,  אבי מלינסקי, בדברי ברכה חמים ומלאי תקווה להמשך פעילות ענפה ומעשירה של המועדון. בדבריו הודה לצוות המועדון, על כל ההכנות המושקעות והעשייה לקראת ערב זה.

    ואז חיכתה לאבי הפתעה מרגשת במיוחד: נשיאי לשכות הדרום העניקו לו זר פרחים לכבוד יום הולדתו, שחל היום, והקהל כולו הצטרף בשמחה לשירת "היום יום הולדת" . היה זה רגע של חום, חברות והוקרה לאדם שפועל למען חברי בני ברית בדרום.

    ומכאן – החגיגה רק הלכה והתעצמה.

    הזמרת שירן בורק,  בליווי נגינת אורגן, כבשה את לב הקהל בקולה הנעים והמרגש. היא הובילה אותנו למסע מוזיקלי חובק עולם, עם השירים היפים של פעם, בשפות שונות ומגוונות, שהעלו זיכרונות, חיוכים וגעגועים מתוקים. בזה אחר זה הצטרפו המשתתפים לשירה בקול גדול, מחאו כפיים, וחלקם אף לא התאפקו וקמו לרקוד.

    הייתה זו תזכורת נפלאה לכוחה של המוזיקה – לחבר בין אנשים, לפתוח את הלב, לרגש, לשמח ולהעניק רגעים של ביחד, שכולנו כה זקוקים להם.

    יצאנו מהערב עם חיוך גדול, עם מנגינות בלב ועם ציפייה והתרגשות לקראת המפגשים הבאים של מועדון "קול הדרום".
    תודה למארגנים ולכל מי שהגיע, שמח, שר וחגג איתנו. פתיחת המועדון היא רק יריית הפתיחה לאירועים נפלאים נוספים שמחכים לנו בהמשך.

    כתבה: מלכה סולומונוביץ