חברי בני ברית השרון השתתפו בערב שירה בציבור מרגש בגן חיים, בהובלתו של אמיר פרוהליך ובהשתתפות מקהלות קולות הכפר וממלייקה.
הקהל הגיע בהמוניו, הצטרף לשירה בהתלהבות, והאווירה הייתה חמה, שמחה ומלאת נוסטלגיה. השירים האהובים, קולות הזמרים והחיבור המיוחד בין המשתתפים יצרו ערב קסום של זמר עברי במיטבו.
השירה הרקיעה שחקים, הלבבות התמלאו שמחה, והחיוכים לא ירדו מהפנים. היה זה ערב של קהילה, חברות, מוזיקה וזיכרונות יפים.
תודה מיוחדת לעופרה ליאור, ממקהלת ממלייקה, שארגנה את הערב במסירות ובאהבה, ולכל מי שתרם להצלחתו. תודה גם לאמיר פרוהליך, למקהלות ולכל המשתתפים שהפכו את המפגש לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת.
ערב נפלא שהזכיר לכולנו את כוחה של המוזיקה לחבר בין אנשים ולמלא את הלב בשמחה.
כתבה ברכה גולדנברג יו"ר בני ברית השרון