ביום ראשון 21.6.26 התכנסו מתנדבי הוראה, חברי בני ברית מועצה אזורית גוש דן ות"א לטקס הוקרה חגיגי למתנדבים בתיכון עירוני י'א ת"א ובמסגרתו הוענקו מלגות לתלמידים מצטיינים.
תומר מנהל ביה"ס הביע את הערכתו העמוקה למתנדבים על התרומה המשמעותית ופעילותם המתמשכת וציין כי: "עבור רבים מהתלמידים הייתם דמות משמעותית, אוזן קשבת, מקור לעידוד וגם קרן אור ברגעים מאתגרים, זו התנדבות שאינה מובנת מאליה המשקפת ערכים של נתינה, אחריות חברתית ואכפתיות אמיתית ומותירה חותם בליבם של התלמידים וצוות ביה"ס".
בני ברית מועצת גוש דן בראשות שרה בגליקטר מעניקה מדי שנה מלגות ל-5 תלמידים מצטיינים, לעודד אותם להמשיך ולשאוף למצוינות : "חלוקת מלגות הצטיינות היא לא רק ציון לשבח על ציונים גבוהים או על הישגים לימודיים מרשימים במתמטיקה אנגלית ועוד, היא בעיקר הוקרה על הדרך, על ההתמדה, על הנוכחות העקבית ועל כוח הרצון של התלמידים ושיתוף פעולה".
פרויקט ההתנדבות בתיכון עירוני י"א נמשך 13 שנה, החל ביוזמתו של עמנואל (מנו) כהן נשיא בני ברית ישראל ומנהלו בפועל יהושע בגליקטר נשיא לשכת אור.
ההתנדבות מתמקדת בחיזוק וקידום בני נוער, הזקוקים לליווי בלימודים עד לקבלת תעודת בגרות מלאה. 16 חברים מתנדבים כ-4 שעות שבועיות להענקת שיעורי עזר מכיתה י' עד י"ב. המתנדבים מעניקים תמיכה והכנה למבחני הבגרות במקצועות מפתח: מתמטיקה, אנגלית, אזרחות ומשאבי אנוש. בזכות מסירותם וכישוריהם, הפרויקט רושם הצלחה מרשימה ושיעורי הזכאות לבגרות בקרב התלמידים גבוהים במיוחד.
המלגות הן דרך צנועה לומר לתלמידים עד כמה המתנדבים רואים את המאמץ שלהם עד כמה המתנדבים גאים בהם ומאמינים בהצלחתם בעתיד. הפרויקט חשוב ומשמעותי לקידום וטיפוח דור העתיד להישגים, מיצוי הכישורים ובניית חברה טובה יותר.
לסיום המתנדבים נהנו מהרצאה מרתקת בנושא איתור וגילוי התנגדויות בקרב הנוער וכיצד להתמודד מולם.
רשמה: שרה בגליקטר
יו"ר מועצה אזורית גוש דן