המפגש החודשי של לשכתנו התקיים אתמול באווירה נעימה ומלאת אנרגיה חיובית.
המפגש התחיל בהתרועעות סביב שולחנות האוכל.
ואז, כעבור כשעה פתח חנוך מליס, נשיא הלשכה, את המפגש בהודעות ועדכונים חשובים מהלשכה הגדולה ומהצוות המוביל שלנו.
שלוש ילידות חודש יולי הדליקו את מנורת בני ברית ואחת מהן שיתפה בחווייה אישית בעקבות חידון "זה הסוד שלי".
עד שהמרצה היה מוכן להופעה שיתפתי בעדכונים על מיזמים ההתנדבותיים: חלקם ביוזמת הלשכה הגדולה של בני ברית ישראל ("קליק אנד קונקט", "תומכי הוראה בעירוני יא", "מורשת בני ברית") וחלקם ביוזמות מקומיות ("עוטפים באהבה", "החמ"ל של רויטל – נגיעה מהבית").
במרכז המפגש עמדה ההרצאה המרתקת של טל קרביץ, "מסע מוסיקלי חובק עולם".
דרך סיפוריו, שירתו ונגינתו בכלי נגינה אותנטיים נחשפנו ביתר שאת לכוחה המרפא והמאחד של המוסיקה.
האווירה החמה והמחויבות הגבוהה של החברים מעידות על קהילה הממשיכה להתגבש, לצמוח ולתרום לחברה.
בסרטון שבקישור – רגעי קסם מהמפגש.
סיכמה וצילמה: לאה פטרון