שמחים ונרגשים להזמין אתכם,
לערב פתיחה של מועדון "קול הדרום"
מועדון התרבות והזמר של בני ברית בדרום.
מתי? יום ראשון, 14.9.2025, בשעה 19:30.
איפה? מתנ"ס השקמה, רח' בר לב 8, ראשון לציון. האירוע יתקיים באודיטוריום המרווח בקומה 1. יש מעלית. חנייה בשפע.
בתוכנית:
- התכנסות והרמת כוסית לראש השנה.
- ברכה של נשיא בני ברית- מר מנו כהן.
- מקהלת בני ברית.
- "שירי תשרי" ו "כל החלומות"- מופע שירים וסיפורים עם ליאורה בלוך תמיר.
מחכים לכם!
אבי ארז- יו"ר מועצה אזורית דרום וצוות מועדון קול הדרום.