אנו יוצאים בקול קורא להתנדבות משמעותית עם נפגעי פעולות איבה בפרויקט "עמיתים".
ארגון נפגעי פעולות איבה ובני ברית מזמינים אתכם לקחת חלק במיזם ייחודי ומרגש של ליווי נפגעי פעולות איבה ובני משפחות שכולות בסביבות גילאי 70.
בימים שבהם רבים מתמודדים עם אובדן, בדידות והשלכות מתמשכות של המלחמה, שיחת טלפון, ביקור וקשר אנושי קבוע – יכולים לעשות את כל ההבדל.
• מפגש שבועי או שיחת טלפון קבועה עם נפגע.ת פעולות איבה או בן\בת משפחה שכולה.
• יצירת קשר אישי ארוך טווח, הקשבה ותמיכה אנושית.
• זיהוי צרכים והפניה לבעלי תפקידים בארגון נפ"א.
• הכשרה וליווי מטעם ארגון נפ"א.
• השתייכות לקבוצת מתנדבים ארצית.
• הזדמנות לקחת חלק בעשייה משמעותית עבור אנשים הזקוקים לקשר אנושי.
אם אתם מאמינים בכוחה של קהילה, בערבות הדדית ובחשיבות של להיות שם עבור אדם אחר – נשמח שתצטרפו אלינו.
ביחד נוכל להזכיר לאנשים שעברו את הקשה מכל – שהם לא לבד 

לאה פטרון
מנהלת תחום התנדבויות בני ברית ישראל