שנת הפעילות של מיזם הדגל לשיפור האנגלית הדבורה בבית הספר "הגורן" בחדרה הגיעה לסיומה.
למרות שיומה האחרון של התוכנית לווה באילוצים בלתי צפויים ובנסיבות אישיות ולאומיות מוצדקות של המתנדבים (כולל התגייסות לשיפוץ חמ"ל אזרחי לייצור רשתות נגד רחפנים), האנרגיה החיובית ותחושת הסיפוק מהשנה החולפת עולות על הכל.
במסגרת המיזם, שהוקדש כולו לפריצת מחסומי שיחה באנגלית, העניקו מתנדבי "בני ברית" כלים יקרי ערך, ביטחון עצמי ורגישות רבה לדור העתיד.
אחד מרגעי השיא של השנה היה היכולת המופלאה של השותפים בשטח להתגבר על אתגרים טכנולוגיים מורכבים במערכת המחשוב הבית-ספרית.
בזכות תושייה רבה, נמצא פתרון יצירתי בדמות עקיפת מערכות המחשב ומעבר לניהול השיחות והתקשורת דרך הטלפונים הסלולריים – מה שאפשר לפרויקט להמשיך לרוץ בצורה חלקה וללא הפסקה.
מילות תודה והוקרה 
תודה על שהקדישו מזמנם, מרגישותם ומתבונתם לאורך השנה כולה והובילו את התלמידים והתלמידות להישגים ופתחו בפניהם צוהר לעולם.
אנו מסכמים בצער קל את סיומה של השנה הנוכחית, אך מלאי גאווה על הדרך שעברנו.
הפנים שלנו כבר נשואות קדימה: אנו לוקחים את כל התובנות וההצלחות שנצברו, ומצפים להמשך פעילות משודרג, מהודק ומורחב בשנה הבאה למען התלמידים המצוינים של בית ספר הגורן, חדרה.
אנו מאחלים לכל מתנדבי "בני ברית", לצוות החינוכי ולתלמידים חופשת קיץ בטוחה, שקטה ורגועה!
כתבה: לאה פטרון, מנהלת תחום ההתנדבות, בני ברית ישראל