B’nai B’rith Israel

לשכת הגליל הגדולה מס' 14 | עמותה רשומה מס' 580003028

בני ברית ישראל

  • English
  • קבלת שבת של לשכת צמד חמד ב26.6.26

    נפגשנו ביום שישי ב1730 בפארק האקולוגי הוד השרון. זהו צורך שעלה בקבוצה ליצור מפגשים נוספים מגבשים בנוסף למפגשים החודשיים.
    התארגנו עם כל הציוד והאוכל לפיקניק לפי הדרכתה של חברתנו דבורה. מודים לה על הארגון.

    פתחנו בקידוש של חברנו אריה, הרמנו כוסית ובצענו את החלה הנפלאה שדבורה אפתה.
    האוירה הייתה נהדרת רוויה בשיחות חמות, מקרבות והמון חיוכים.
    ברקע התנגנה מוזיקה נעימה שיהודה הביא ואפילו מזג האויר היה לטובתנו.
    הכיבוד שהכנו היה טעים ולא פסחנו על מתוקים לקינוח.
    למרות שלא כל חברי הלשכה יכלו להגיע, אנחנו נמשיך להציע מפגשים וטיולים בתקוה לנוכחות גדולה יותר.
    היה כייף של מפגש וכן ירבו מפגשים כאלו.
    כתבה חדוה בן משה נשיאת צמד חמד
    מועצה אזורית בני ברית השרון