B’nai B’rith Israel

לשכת הגליל הגדולה מס' 14 | עמותה רשומה מס' 580003028

בני ברית ישראל

  • English
  • ״באנו חושך לגרש״

    הבוקר, 21.12.25, התקיים הביקור המסורתי של חברי "בני ברית" – המועצה האזורית חיפה במחלקה ההמטו־אונקולוגית לילדים בבית החולים רמב״ם.
    זה שנים רבות שחברי בני ברית: בוחרים להתנדב ולתרום למען הילדים החולים ולחיזוק החוסן של בני משפחותיהם.
    גם השנה – בחג החנוכה – זכינו לשמח את המאושפזים ואת הצוות הרפואי בבוקר חגיגי ומלא אור.
    המחלקה התמלאה באהבה, מוזיקה ושירי חג, קישוטי בלונים צבעוניים, חבילות רבות של מתנות, משחקים, בובות וסופגניות כיד המלך – חגיגה של ממש.
    אהבה ונתינה אין־סופית של מתנדבי לשכת ״ברית הלבבות״, בהובלתם המסורה של מוטי וחנה וגנר.
    יוספה סטאר, נשיאת לשכת ״ניגונים״, הגיעה עם אקורדיון, ניגנה ושימחה את הילדים, ההורים , הצוות וכל המשתתפים.
    יוספה יצרה רגעים של שמחה משותפת.
    בעיניים רבות נצנצו דמעות של התרגשות – דמעות של תקווה, אור ובריאות.
    מירה גרוס יו"ר מועצת "בני ברית" חיפה סיכמה בגאווה רבה את הביקור-
    "הלוואי ותמיד נזכה להיות בצד הנותן , שנמשיך להפיץ אור, חמלה ותקווה.
    חג חנוכה שמח ומלא אור 💛🕯️
    מירה גרוס