איריס וסרחיו היקרים שלנו
"תן לאהבה, ליופי, למוסיקה ולאנושיות להיות דרכך בעולם"
תודה על ערב יחיד ומיוחד שבו הבית שלכם מקדש קטן של הרמוניה, נדיבות, שקט פנימי ויופי.
כל פרט – פרפרים מרחפים, ציפורים חינניות, קומקומים עם אופי לא רק חפצים, אלא תפאורה חיה, שעוטפת את הערב בניחוח אישי ומכושף.
זה היה ערב שבו לא רק שרים אלא נושמים את היופי ומרגישים את תחושת הביחד, החברותא, והחברות ההולכת ומתהדקת ממפגש למפגש אשרינו שזכינו לכך.
וכל זאת לצלילי גיטרת האמן חסון שהנגינה שלו נגעה במיתרי הלב, וכל צליל התכתב עם הקירות הגדושים, ופעמוני הרוח כמו הד של נשמה.
הרמת הכוסית, בליווי סיפור בניית הבית, הייתה רגע של השראה. סרחיו האדריכל, שתכנן ויצר את המסגרת.
ואיריס באצבעות של זהב, בשקט שלה ריפדה, צבעה, תלתה, ויחד הפיחו בכל פרט חיים וטוו את סיפור אהבתם בעיצוב ובאוירה שיצרו יחדיו.
תודה לעדי שלנו, נשיאת הלשכה על השיתוף בעשייה הרחבה והמשמעותית של בני ברית, ועל המפגש הקרוב שיתקיים ב־5.8.25 במרכז גלר נתכנס לתרומה, לשירה ועל הדרך לנתינה. קרן אור תרמה 1,000 ₪ מקופת הלשכה לרכישת ציוד למשפחות שבתיהן נפגעו במלחמת
"עם כלביא" גאווה אמיתית
תודה לברכה, נשיאת המחוז
סמל של עשייה, לב פתוח, ומנהיגות שמאירה את הדרך.
תודה לריקי על פינת ימי ההולדת והפעם החודש חוגגים אורלי, ישראל וסרחיו היקרים. תודה על סיפורי ההיכרות.. ועל מי שאתם..
"כאשר הלב פתוח גם הספל הריק מתמלא באור"
רחלה ואבי היקרים הייתם חסרים לנו מאוד, נתראה במפגש הבא אצל ג'ני ואלי
שנדע ימים שקטים ושמחים, ונזכה לחזרתם המהירה של כל השבויים במהרה
כתבה: דורית רז, חברה בלשכה