הבוקר, ה 21.6.26, התקיים מפגש "השיא" המסכם את תקופת ההכשרה של משתתפי עתודת "מנהיגות 2026" – נציגי הלשכות במועצת בני ברית חיפה.
אז מה היה לנו במפגש?
הצפנו רעיונות פורצי דרך ליזמות במספר רמות: החל מרמת הלשכה הבודדת, דרך שיתופי פעולה בין-לשכתיים למידת עמיתים, ועד ליוזמות ברמת המועצה, הארגון הארצי ושיתופי פעולה עם חברי "בני ברית" העולמי.
מרים זבולוני, מרכזת ההכשרה, סקרה את הרעיונות המגוונים שהעלו חברי הקבוצה.
מירה גרוס, יו"ר מועצת "בני ברית" הדגישה את החשיבות של יישום מעשי הדורש השקעה בבניית תהליכים, למידת המצב הקיים ופיתוח מודלים חדשים המותאמים לקהילה ולארגון שלנו כיום.
"הבינה המלאכותית נכנסת לכיתה",
תלמה רוזן "המומחית הדיגיטלית" שלנו, הביאה את עולם הבינה המלאכותית (AI) ישירות אל כיתת הלימוד. תלמה הציגה את היתרונות העצומים של הכלים הללו בבניית מיזמים ופיתוחם. מתוך סיעור המוחות המשותף וההצבעה, נבחרו מספר רעיונות מובילים למימוש.
האנרגיה במפגש הייתה בשיאה! המשתתפים התחלקו בהתלהבות לקבוצות עבודה, בחרו נושאים, ובעזרתן המקצועית של מרים ותלמה החלו בשיח חשיבה עמוק, חלוקת תפקידים והגדרת תוכנית עבודה להמשך.
יוצאים לדרך: שלושת המיזמים המובילים
עם המון מוטיבציה, אנרגיה עשייה ותשוקה, שלושה מיזמים מרתקים כבר "יצאו לדרך":
"בניית דור ההמשך* – פיתוח תוכניות לחיבור הדור הצעיר ושימור העשייה.
"לשכות תאומות" – יצירת חיבורים ושותפויות עומק בין הלשכות במועצה ובארגון.
"ספר מי אתה" – מיזם היכרות קהילתי "להכיר", את החבר/ה והמרצים תוצרת בית .
תודה לכל המשתתפים על המחויבות וההשראה. יש לנו מנהיגות מבטיחה קדימה!
תודה למנחות תוצרת הבית , ציפי ליבנה ואורית בלייר, על ההשקעה בבניית תוכנית הכשרה והיישום .
ועכשיו "הקולות מהשטח":
"נחשפתי לבני ברית לפני מספר חודשים, לא ידעתי והכרתי את הפעילות המקסימה של כל המתנדבים, המפגשים גרמו לי לתחושה של שייכות ורצון להתחבר לקהילה ,קבלתי הרבה ידע, הכרתי קהילה של אנשים טובים באמצע הדרך, קבלתי גם רעיונות להתנדבות ואף צץ לי רעיון לפעילות עולמית, תודה לכל העוסקים בפעילות המיוחדת ונשאר טעם של עוד מפגשים ורצון להביא את הכלים והידע לידי ביטוי והתנדבות, מחכה כבר להפוך את החזון לעשייה".
"תודה מקרב לב
למירה, מרים,אורית ,ציפי ותלמה היקרות.
אומרים שעם האוכל בא התאבון !! ואנחנו קיבלנו ארוחת גורמה מכם.
סדנא שחיזקה והעשירה, אשמח שנקבל עוד מפגשים מהסוג הזה. סדנא שתרמה לתובנות וידע מעשיר מהקבוצה מהאוירה ומהמנחות. תודה לכולם בתקוה למפגשים נוספים ומועילים

"
סכמה מירה גרוס