באווירה חגיגית ומלאת שמחה התקיים היום טקס סיום השנה של חוג "קסם עם כוכבים בתנועה", הפועל מטעם בני ברית ובשיתוף עמותת עמיחי בהוד השרון.
המשתתפים נהנו מערב עשיר שכלל ריקודים, פעילות מיוחדת בהנחיית לוי בר גיל, כיבוד, שתייה ומתנות. האירוע התאפיין בהתרגשות רבה ובתחושת קהילה, אהבה ונתינה.
לכוכבים ולכוכבות המיוחדים שלנו – תודה שהזכרתם לכולנו שהלב הוא זה שמוביל את הריקוד, ושכאשר רוקדים מתוך שמחה ואהבה – גם השמיים אינם הגבול. 
ערב הסיום המרגש היה חגיגה של הכלה, חברות, התמדה ושמחת חיים, בהשתתפות רקדנים ורקדניות, בהם גם משתמשי כיסאות גלגלים, שהוכיחו כי אין גבול לרוח האדם.
האירוע לא היה יכול להתקיים ללא השותפות החמה והמסורה של בית עמיחי הוד השרון ובני ברית הוד השרון, הפועלים יחד לאורך השנה למען הקהילה.
תודה מיוחדת לתבל וסתיו המרקידות המקסימות, לשרוליק ולאסף על הפעילויות המגוונות, ולכל המתנדבים, המתנדבות וההורים שמלווים, תומכים ומניעים את המיזם הנפלא הזה קדימה.
תודה והוקרה מיוחדת ל־לוי בר גיל, אשר תרם את הערב בנדיבותו ואפשר את קיומו, ברוח של נתינה, אכפתיות ומחויבות לקהילה.
בסיום הערב חולקו מתנות שנרכשו על־ידי בני ברית הוד השרון מעמותת קליק, כאות הוקרה והערכה למתנדבים ולמתנדבות על מסירותם ותרומתם במהלך השנה.
לכבוד האירוע הגיעו יו"ר בני ברית השרון, ברכה גולדנברג, דליה לוי, אסנת סטוצינר ואביבה, אשר הצטרפו למעגל הרוקדים ורקדו יחד עם שרוליק, יוזם ומוביל החוג, ועם תלמידיו האהובים. השתתפותן הוסיפה לאווירה החמה והמחבקת שאפיינה את הערב.
תודות מיוחדות נמסרו למדריכות תבל וסתיו על מסירותן הרבה לאורך השנה, וכן לכל השותפים והמתנדבים שפועלים למען הצלחת החוג ולהעצמת המשתתפים.
החוג, המשלב ריקוד, שמחה וקהילה, ממשיך להוות מסגרת משמעותית ומעצימה עבור משתתפיו, והפעילות תימשך גם בשבוע הבא.
כתבה: ברכה גולדנברג, יו"ר בני ברית השרון. 