
חברות חולית במפגש מרגש והעלאת זכרון השואה.
ב 13.4.2026 נפגשנו לאחר תקופה ארוכה, בקפה ללוש בחולון. כמובן ששמחנו להיפגש ברכנו אחת את

ב 13.4.2026 נפגשנו לאחר תקופה ארוכה, בקפה ללוש בחולון. כמובן ששמחנו להיפגש ברכנו אחת את

*מפגש לשכת נחשון יום רביעי בערב 15.4.26* בין יום השואה – ליום הזיכרון. בין מלחמה-

בתחילת המפגש הדליקו חברות הלשכה שישה נרות זיכרון, כשכל אחת מהן מעלה את שמות בני

ביום שלישי, 14.4.26, התגייסו חברי בני ברית מועצה אזורית השרון, בשיתוף עם בית חב״ד, לשינוע

בערב יום השואה התכנסו חברי בני ברית השרון לערב “זיכרון בסלון” מרגש, בשיתוף מרכז גלר

חברי הלשכה התכנסו לארוחת בוקר נעימה במועדון שבשכונת פרס נובל, באווירה חמה ומגבשת. במהלך המפגש,

קבוצת בוני העיר התכנסה ב־12.4 בביתם של החברים צביקה ואפרת גולדפילד. שמחנו להיפגש שוב פנים

השנה, בצל המלחמה ואי-הוודאות, הרגשנו שהזיכרון זקוק למרחב אחר, קרוב ומחבק יותר. לכן, בניגוד לשנים

חברות לשכת "ביחד " ונשיאת הלשכה , ברכה צויליך התרגשו לקבל את התודות ששלחו החוסים

ביום שני ה 13/4 סוף סוף נפגשנו לאחר התקופה המאתגרת שחווינו , בביתה של שרה
משרדי בני ברית ישראל:
• רח' האלוף קלמן מגן 7, תל אביב – מיקוד 6130601
• ת.ד 20627
• טלפון: 03-6918289
• כתובת מייל: bneibis@bneibis.co.il