
זיכרון על מבצע אנטבה- לשכת "ראשונים" ראשון לציון
נפגשנו ביום ראשון 3/8/25, חברי קבוצת ראשונים, כמנהגינו ביום ראשון בתחילת חודש. היזמנו את הנווט הראשי,

נפגשנו ביום ראשון 3/8/25, חברי קבוצת ראשונים, כמנהגינו ביום ראשון בתחילת חודש. היזמנו את הנווט הראשי,

שוב הגיע מוצאי שבת חודשי ונפגשנו חברי לשכת בני ברית "מצאנו יין" בראשון לציון. הפעם

במוצאי שבת, 9.8.25 התאספנו חברות וחברי לשכת "הבה נגילה" במועדון שלנו בשכונת פרס נובל בראשון לציון, הערב הייחודי

התאספנו כל חברי לשכת "ראשונים" לשיר בצוותא עם מנהלת המקהלות בראשון רבקה בר והבת חן

"לשכת נס" של בני ברית מתנדבת כלשכה בהוסטל לאוטיסטים בנס ציונה, והפעם חגגנו עם החניכים

הבוקר יצאנו, חברי לשכת "נס" של בני ברית, אל לב שכונת מליבו בנס ציונה –

בלב ימי הקיץ, בשעה שבה כולנו נושאים דאגה ותחושת כובד, כשהלבבות כמהים לאור ולתקווה –

"לשכת נס" של בני ברית ממשיכה בהתנדבות קבועה ומחבקת עם דיירי ההוסטל לאוטיסטים בנס ציונה.

במסגרת פעילויות התרבות שלנו, חברי לשכת "מצאנו יין" בבני ברית ראשון לציון הגענו לאחרונה לירושלים

את המפגש החודשי של לשכת נס ב 19.7.25, פתחה הנשיאה מלכה סולומונוביץ בתפילה להחזרת החטופים,
משרדי בני ברית ישראל:
• רח' האלוף קלמן מגן 7, תל אביב – מיקוד 6130601
• ת.ד 20627
• טלפון: 03-6918289
• כתובת מייל: bneibis@bneibis.co.il