
לשכת נס מייחלת לנס של סיום המלחמה
אחרי תקופה ארוכה שבה לא נפגשנו – זכינו אמש למפגש זום מרגש של לשכת נס.

אחרי תקופה ארוכה שבה לא נפגשנו – זכינו אמש למפגש זום מרגש של לשכת נס.

לאחר תקופה ארוכה החלטנו להיפגש במקום שיש מרחב מוגן ויכול להכיל כמות של סועדים. המפגש

בין אזעקה לאזעקה, בחרנו לעצור לרגע של נשימה – וקיימנו מפגש זום נוסף, מחבר ומעורר

במוצ״ש ה 7/3/26 היינו אמורים לחגוג מסיבת פורים, וזו התבטלה בעקבות ״שאגת הארי״. מובן. נשיאת

יש רגעים שבהם המילים "נתינה" ו"שמחה" מקבלות משמעות עמוקה באמת. היום היה רגע כזה. כמדי

ביום שלישי 24/2/26 התכנסנו לחגוג יחד – לשכת המדע בהובלת הנשיאה אידה רוזנטל ולשכת ויצמן

גאה לשתף בפרויקט מרגש בתמיכת הנשיא שהגיע לסיומו המוצלח בראשון לציון ! הכל התחיל בפנייה

שוב התכנסנו במועדון, בפגישה החודשית, חברי לשכת "מצאנו יין" בבני ברית ראשון לציון.חיוכים, נשיקות, לחיצות ידים,

ב 11.2.2026 התגייסה לשכתנו, "לשכת נס", לציין את ט״ו בשבט בהוסטל לאוטיסטים שבו אנו מתנדבים

ערב חגיגי ומהנה נפתח בדבריה של שוש גריצמן, נשיאת הלשכה, עם עדכונים על הפעילויות הקרובות..ברכנו
משרדי בני ברית ישראל:
• רח' האלוף קלמן מגן 7, תל אביב – מיקוד 6130601
• ת.ד 20627
• טלפון: 03-6918289
• כתובת מייל: bneibis@bneibis.co.il