
לשכת אופק- פרפרים הם חופשיים
ביום שישי, 23 בינואר 2026, נפגשו חברי לשכת אופק בביתו של חברנו יוסי כספי בהוד

ביום שישי, 23 בינואר 2026, נפגשו חברי לשכת אופק בביתו של חברנו יוסי כספי בהוד

מביאה את דבריה של ברכה גולדנברג, יו"ר מועצת השרון: "לשכת מתחברים של בני ברית השרון

ביום שישי ב 9.1.26 נפגשו חברי הלשכה הצעירה למסיבת ריקודים מטורפת בביתם של ה״מיקיס״ (מיכל

פורסם ב" בכיוון חדש- המגזין לאזרח הותיק רעננה" (נכתב ע"י נילי אפלבוים מלשכת חן) https://user-1723486.cld.bz/ranana-digital-magazine/ranana-343/10/

במוצ"ש 13.12.25 נפגשנו לשכת "אחווה" בבית בני ברית בר"ג. שמחנו לארח את לשכת "חברים" לשכה

פורסם בעיתון האלקטרוני המקומי B106 https://www.be106.net/231/124653 ב-22 בדצמבר, נר שמיני של חנוכה, התקיימה מסיבת חג

לשכת אופק נפגשה ביום שיש ה- 19 בדצמבר 25 אצל צופיה ונחשון בנס ציונה בהשתתפו

קבוצת הרמוניה בני ברית פתח תקווה, נפגשה בנר שני של חנוכה. רותי אשכנזי אחראית הלוגיסטיקה

בתאריך 18 בדצמבר 2025 התקיים באודיטוריום של "יד לשיריון" בלטרון טקס חלוקת מלגות בני ברית

סיפורו של בית רוקח בשכונת נווה צדק הוא הרבה מעבר לסיפור על מבנה אדריכלי; זהו
משרדי בני ברית ישראל:
• רח' האלוף קלמן מגן 7, תל אביב – מיקוד 6130601
• ת.ד 20627
• טלפון: 03-6918289
• כתובת מייל: bneibis@bneibis.co.il